Pam pam … avem un nou #podcast STACS.
Si ce credeti ? Nu discutam doar despre masini, avem un subiect interesant si de actualitate, despre un serviciu care este folosit intens in viata cotidiana.
Azi discutam cu Stefan Ivan, membru BrutalStacs, despre taxi vs. Uber. Pentru ca a fost un “baiat rau”, invitatul nostru a stat pe dreapta fara permis de 2 ori in vara asta si de asta putem spune ca are ceva experienta la capitolul acesta.
De la “nu te duc bossule” pana la “nu te duc ca-mi beau cafeaua”, invitatul nostru se pare ca trecut prin toate motivele de refuz a cursei, chiar si pana la negociatul cursei, asa ca azi discutam despre soferii de taxi, masini murdare si ideea de “car sharing” pe care uber si alte aplicatii de genul o aduc la noi in tara.
Daniel si Stefan discuta pe tema serviciilor si ce inseamna concurenta intr-un domeniu legat 90% de subiectul masini, cum o masina curata si ce inseamna increderea in persoana care conduce masina in care te aflii.
V-am spus ca invititatul nostru are un super Mercedes CLA 45 AMG ?
Tu ce ai alege ? Taxi sau Uber ? Cum ti se pare serviciul de “car sharing” ?
Asteptam feedback-ul vostru si idei despre subiecte viitoare.
Nu uita sa ne urmaresti pe contul de instagram STACS: https://www.instagram.com/stacstv/
Trebuie sa recunosc, am fost la Bucuresti acum o luna si am folosit Taxify, masini curate, oameni promti si de treaba. Detest taximetristii ce refuza, au masini care troncane si toate cele. La mine in Buzau cel putin am parte de niste masini decente, majoritatea 2006+ ba chiar s a innoit flota cu niste loganuri noi, dar parca tot mi as dori un Uber si in Buzau. Ma bucur totusi ca nu refuza si sunt curati, rare cazuri unde soferii sunt niste ciori ce put a transpiratie.
Foarte reusit podcast-ul :. Buna idee
Buna seara sunt sofer uber activ si vreau sa va spun ca acest serviciu e ok pentru clienti si pentru cei care au infintat firma si va enumar si cateva minusuri 25% comision minim 10% firma partenere daca nu ai propia firma unde mai punem ca bagi 15% din venituri cel putin in benzina / gpl ramai cu 50% din totalul facut fara sa mai scad curatenia masinii de 2 ori pe saptamana si eventualele daune aduse masinii . Incercati sa faceti ceva sa traim si noi ca soferi , cei de la taxi-uri dau planul de 80 lei pe zi scapa de intretinerea masinii si scuteste 35% comision oprit de voi si de firma partenera deci servicile de taxi inafara riscului la care se expun tinand cont ca nu stiu pe cine i-a in masina e mult mai profitabil pentru soferi .