Desi aveam alte planuri, azi am decis sa facem primul podcast STACS TV, cu un invitat aflat la primul sau live si cu prima seara alaturi de noua sa achizitie, un Audi TT.
Deci felicitari Razvane pt achizitia ta, bine ai venit in lumea liveurilor si a podcasturilor si acum spune-ne de unde si de ce Audi TT. 🙂
De la povesti ale copilariei legate de modelul in cauza pana la achizitia TT-ului, cei doi vorbesc despre pasiune, tepe, samsareala si geometrii nereusite.
Nu credem ca exista cineva care sa nu fi fost la o geometrie si sa nu fi plecat cu volanul stramb cel putin o data de acolo. Si daca a fost, va asteptam sa ne spuneti ce, unde, cum .
Si ce credeti ? Daca pana acum aveati impresia ca Daniel vorbeste mult, n-ati vazut nimic. Credem ca acum si-a depasit recordul de cuvinte in 30 de minute, daaaaar sfaturile pe care cei doi le dau legat de achizitia masinilor second-hand sunt foarte interesante.
Asa ca daca nu aveti ce face 27 de minute in trafic sau la munca, ascultati primul nostru podcast si spuneti-ne ce parere aveti.
Vorbeste Daniel prea mult sau greseste cu ce spune el acolo ? Vreti sa-l pedepsim?! Sau vreti sa ii marim salariul ? Vreti sa il punem sa faca ceva special ?
Daca aveti idei despre subiecte, daca vreti sa fiti invitati intr-unul din podcasturi, daca vreti sa ii transmiteti ceva lui Daniel lasati-ne un mesaj.
P.S. : Toate podcasturile vor fi inregistrate in timpul liveurilor de pe contul nostru de #instagram https://www.instagram.com/stacstv/ asa ca nu uitati sa ne urmariti si acolo.
Se facea ca era 2014 si dupa un an de cand am luat masina, avand suspensie sport si satul de bubuit prin orasul asta mizer al am decis sa schimb tot ce inseamna bucsi, punte fata punte spate. Zis si facut, iau contact cu un service de pe fundeni, nu dau nume, fara suparare, mai schimbasem eu la ei o data uleiul. Ma duc linistit, vorbesc cu baietii, comandam bucsi punte fata, ma intreaba de 3 ori, le luam pe toate, le luam zic eu, hotarat. Comandam si pivotii ca simteam eu ca trebuie, capete de bara, toate nebuniile si apoi zic si bucsi punte spate. Se uita ei la mine urat, cum, bucsi punte spate ? Dar ce ai ? Esti nebun ?! Da, hotarat iarasi. Trosnea spatele cand treceam peste gropi si avea tendinta sa plece intr-un mod ciudat de cur. Vin piesele, ma prezint vineri la ora 8 dimineata la ei, dupa multe peripetii cu bratele, pivotii, puntea spate, amortizoare, monteaza totul la loc, pun masina pe lasere si nebunii sa faca unghiul. Deh, bucsi noi, pivoti noi, capete de bara, nebunie maxima. Dupa aproximativ o jumatate de ora, nu ii iese unghiul, il intreb ce se intampla, ma roaga sa las masina peste noapte ca”mai am si altele”. Refuz. Nu accept, nu las masina peste noapte. Vorbesc cu seful de service, fac ei o mica sedinta la tigare. Intre timp eu merg la masina sa vad ce nu reusesc ei sa faca. Ma uit bine, iau o lampa, capetele de bara montate invers … INVERS !! LEFT pe dreapta RIGHT pe STANGA. Diferenta mare pentru ca ele sunt la un anumit unghi si stau bieletele din caseta stramb, sa nu mai zic ca pe jantele de 14 inch cu care vine masina (aveam pe 15, de iarna), cu siguranta nu functionau in varianta asta. Ma duc la mecanic, zic sa nu-l fac de cacat, il iau deoparte, ii sesisez problema, muta masina inapoi pe rampa, desface, injura, monteaza cum trebuie. Se face unghiul, dau o tura cu masina prin zona, parea ok. Platesc unghiul, manopera si piesele si zic gata, plec linistit spre casa. Dupa aproximativ un kilometru, volanul statea stramb. Zic bai nu e ok, sun la service il anunt pe mecanic, zice “nu e domne, pana se mai aseaza ele”.
Bai nu e ok, dar lasa ca vin maine. Ajung acasa, intru in spatele blocului, cand sa iau maxim dreapta sa parchez constat ca nu pot, invart o data de volan si atat. Dau o tura in jurul blocului, iau stanga iau dreapta de volan, ma intorc sa parchez, iau o data de volan si se opreste, nu pot sa parchez. Il sun inapoi pe mecanic “Bai am ajuns acasa si nu pot sa iau maxim dreapta de volan, nu pot sa parchez masina…” El: “Nu are cum, am montat pivotii bine, a iesit la unghi, nu se poate”.
Ma enervez, dupa ce las o sumedenie de bani ajung cu masina acasa si nu pot sa parchez. Plec. Ma intorc la service, negru tot. Ma duc la seful de service, ii explic care e problema, il cheama pe asta de la unghiuri. “Ba esti nebun zice el, nu are ce sa fie, nu se vede nimic, nu loveste in nimic.” Ma uit si eu si vad mansonul de la bieleta de directie torsionat complet, avea un soricel ce-l tinea si cand a facut unghiul s-a torsionat. Asta nu mi se pare ok zic eu. El nu si nu, sunt nebun. Punem masina iar la lasere si nebunii, mai ceva ca in starcraft. Totul in parametrii. Se adunasera baietii ca la gratar, lipseau semintele. Ii arat ca iau maxim stanga. Ii arat ca nu pot sa iau maxim dreapta, se uita la mine si zice pai atat poate. Cum ma sa poata atat ?! Ma simteam ca la circ. Nu sunt nici expert in ale mecanicii dar nici pampalau. Il rog sa taie colierul de la manson, il aseaza frumos cu mana asa cum trebuia sa fie, iau maxim stanga de volan, iau maxim dreapta, totul bine. Dau masina jos de pe rampa si plec direct. Gata, mi s-a luat de mecanici. Dupa 8 ore de stat in service, dintre care 3 doar la unghi, m-am linistit. Cu banii de pe manopera mai schimbam de 3 ori bucsile si faceam de 2 ori unghiul, cu mai putini neuroni morti.
Foarte tare ideea cu podcast-urile si mai ales cu episoadele Stacs TV!
Ca idee de viitor: Daniel, ai spus la un moment dat intr-un story pe instagram ca e bine sa incepi modificarea unei masini cu suspensie si jante. Ai putea sa vorbesti despre cum alegi suspensiile si jantele pt masina? (Eventual si cateva exemple de producatori buni)
Oricum, tare rau ideea cu care ati pornit Stacs TV!
Astept povestea lui pe BrutalSTACS