AM RAMAS IN ZAPADA CU AMAROK – STACS EXTRA 01/2018 –

Avatar mariusstacs | 21/01/2018

Cum luna Ianuarie se apropie de sfarsit si evenimentul Streetmaniacs ON Tour Winter FUN #2 se apropie cu pasi repezi, trebuie sa mergem in teren pentru scrierea roadbook-ului si marcarea in teren a checkpoint-urilor ce trebuie gasite de participanti. Deoarece anul trecut toata lumea a gasit aceste checkpoint-uri destul de usor,le-au gasit dar nu au si ajuns cu masina langa ele, lucru care se puncteaza diferit, anul acesta trebuia sa schimbam dificultatea traseului.  Asadar, ne-am aventurat in nemiloasele troiene, ajutati de acest VW Amarok, care, dotat cu motorul V6 TDI de 224 de cai, te face sa crezi ca nimic nu te poate opri.

Intram in teren intr-o zona acoperita cu noroi, masina face fata cu brio, marcam, mergem mai departe, Amarok-ul nu da niciun semn ca ceva il poate incetini macar. Intram in zapada MAREEE! MARE zapada domne ... masina se descurca ireprosabil iar in zonele cu zapada mai mare  sau urcari, trebuie sa recunoastem, am apasat butonul "offroad", diferentialul blocabil spate fiind si el utilizat, insa, cu toate astea, orice masina cu orice echipare isi gaseste mai devreme sau mai tarziu nasul. Noi l-am gasit aproape de Intorsura Buzaului intr-o zona de camp deschisa unde zapada troienita depasea 1 metru si ,poate ca treceam si pe acolo cu un elan mai mare dar, din cauza zapezii aruncate pe parbriz a trebuit sa ne oprim pentru ca riscul de a lovi ceva era mult prea mare. Am ales sa ne oprim si sa lopetim pentru a ne elibera. Avem o singura oprire de siguranta pe drumul spre Intorsura Buzaului....se lasa seara si din Sacele trebuie sa ajungem la Azuga tot pe un drum forestier care speram noi sa fie mai accesibil. Din pacate nu a fost, dupa 16km de inaintat in zapada proaspat asternuta, dupa ce am ramas de 3 ori iar ceasul batea deja spre orele 21:00,  decidem sa ne intoarcem....poate acum 5 ani n-am fi facuto....dar asa a fost cel mai bine pentru toata lumea.

 

Recomandam optiunea capac portbagaj :))) o recomandam cu mana pe inima !

Cum se poate vedea in poza de mai jos....asta era nivelul zapezii in 80% din cazuri....in cele 20% era mai mare :D

Poza de mai sus descrie cel mai bine cat de mult ne-a impresionat VW Amarok in aceasta scurta expeditie!

O data cu aventura ne-am facut prieteni noi!

Aici se incheie prima zi de editare a traseului pentru evenimentul Streetmaniacs ON Tour Winter FUN #2, nu in punctul in care ne-am fi dorit sa ajungem, dar fiind tarziu, acoperirea telefonului inexitenta, nefiind echipati cu troliu ci doar cu o lopata, am zis ca e mai bine sa incheiem aici pentru ca sa avem resurse si pentru a 2 a zi....resurse de lopatit :)) nu altele :D

Incepem a 2 a zi cu moralul ridicat cu forta de munca si cu o alimentare pentru a nu a avea surprize in teren. Consumul nu este punctul lui forte....spus altfel, motorul V6 tdi ce dezvolta puterea de 224 de cai echipata cu o cutie de viteze automata in 8 trepte ( modelul testat ) a cosumat 13,5 %  mixt, asfalt + offroad, iar la intoarcere am avut un consum de 11,2 % mai mult asfalt si coborare de la Brasov spre Bucuresti de unde va lasam pe voi sa trageti singuri concluziile....consuma mult, consuma normal....consuma putin...in functie de bugetul fiecaruia :D

Am testat si sepcile noastre in conditii de iarna ! au rezistat cu brio! adica cu briose :))

Dupa o scurta excursie de 20km de mers prin zapada iata ca ajungem intr-o zona deschisa unde vantul a spulberat zapada pe drum si aceasta era destul de mare....am lopatit....am fost optimisti, am zis ca asta e tot ce e mai rau....doar ca dupa colt...ne astepta un strat de 80 de cm de zapda :))) Asa ca a trebuit sa punem punct si sa ne intoarcem spre asfalt sau aceasta poza se poate descrie mai pe scurt astfel ---->Atunci cand esti platit sa cureti drumuri forestiere :)) o faci cu drag...

Vezi Pony?! Acolo trebuia sa ajungem ! :))  Speram ca povestea v-a placut, daca nu povestea macar filmul :)) daca nici asta nu v-a placut pentru ca sunteti mai pretentiosi din fire va invitam sa ne urmariti in galeria foto de mai jos! Va asteptam comenturile la poze si intrebarile legate de masina!


Comments

This post currently has 2 responses.

Comments are closed.