WUTUTUTUTUTU !! Sau bine ati venit la episodul 22 Stacs TV !!
In acest episod avem o Silvia careia i-a fost aplicat un engine swap. Dar ajungem si acolo imediat. Intai sa ne prezentam invitatul, adica pe Vlad Weiner, un om pasionat de JDM ( Japan Domestic Market ) si dupa ce microbul auto s-a instalat, n-a mai avut ce sa mai faca decat sa-si hraneasca copilul interior.
Cine ar fi crezut ca cineva care isi ia prima masina un Golf din ’78 va face pasul la un Nissan, si mai ales la un S13 ( Nissan Silvia 200sx ) care ca orice domnisoara pretentioasa, arata bine dar nu pornea. Si pentru ca povesta cu JDM sa nu inceapa cu un vot negativ, invitatul nostru a vandut repede primul S13 si a trecut la … ati ghicit … al doi-lea S13. Si pentru ca 3 este un numar norocos, a aparut si al trei-lea S13.
Ce mai conteaza atunci cand te consumi psihic si fizic pentru pasiunea ta ?! Nu ?! :))
Si pentru ca Vlad tot isi dorea o masina japoneza, chiar si dupa toate peripetiile cu cele 3 S13 pe care le-a avut, a optat pentru un Silvia S14 ( 200 SX , ca a lui Daniel al nostru ) .
Si daca tot suntem la capitolul masini japoneze iar la Vlad in garaj Silvia nu sta singurica, nu aveam cum sa nu vorbim si despre Nissanul Skyline GTT care-i tine companie. Si bine ca Daniel nu este in apele lui azi, deci Vlad poate sa ne povesteasca nestingherit despre cele 2 bijuterii pe 4 roti ( bijuterii pentru ca nu se mai fac, nu pentru ca sunt scumpe, da ?! 🙂 ) . Ah da, sa nu uitam de “pisica” ( BMW e36 ), care completeaza cu o aroma europeana colectia de masini a invitatului nostru.
De Octavia RS nici nu discutam azi, poate vom face alt episod pentru ea, ca deh, azi e despre altceva.
Pt cine nu cunoaste subiectul, Silvia este in general o masina foarte speciala, care e perfecta, in afara de motor si caroserie. Si nu vorbim aici doar de masina lui Vlad, nu, nu, vorbim in general … Daniel a aflat asta pe pielea lui cum sta treaba cu fiabilitatea.
Dar sa revenim la invitatul nostru si a lui Silvie, care initial a venit cu un motor SR20DET ( 2.0 turbo de fabrica ), iar Vlad i-a facut swap la RB25DET NEO ( 2.5 turbo ) pentru a scapa de problemele fiabilitatii. Binenteles ca daca tot a schimbat motorul, nu putea sa-l lase stock, asa ca masina a primit cateva upgrade-uri la motor ( admisie, evacuare, “go fast stuff” ).
Dar atat despre Silvia pentru ca trebuie sa discutam si despre Skyline. Si na, pentru ca Silvia era in familie deja si nu putea sa stea singura JDM-ista din parcare, avea nevoie de o sora. Si sora s-a numit Skyline GTT. Si ca toata lumea sa fie multumita, inclusiv haterii, va spunem noi ca GTT este “mai usor si mai jucaus” decat “Godzilla GTR” deoarece are doar tractiune spate si are alt motor ( RB25DET fata de RB26DET pe GTR ).
Si pentru ca trebuie sa va mai uitati si la emisiune, va lasam pe voi sa vedeti ce mai discuta Daniel si Vlad despre Nissan, BMW si tot ce le trece prin cap.
Si nu uitati, like & share .
P.S.: V-ar placea un episod filmat de Daniel in care Dobrescu sa fie host ?!
P.S.2.: Avem AICIÂ si un material de Q&A unde puteti afla mai multe despre Silvia lui Vlad, mult mai multe detalii tehnice decat puteam noi sa indesam intr-un singur episod !!