https://youtu.be/Abr8xynL8i4
Biiiineee ati veniiiit la STACS TV!!
Azi avem un episod foarte special, cu o masina cel putin speciala. Si pentru ca masina nu putea sa vina fara posesor, vi-l prezentam pe Emanuel Petrescu, a.k.a Interceptoru .
Azi nu il lasam pe Daniel sa vorbeasca prea mult, azi guestul nostru este naratorul desavarsit a povestii proprii.

Povestea lui “Interceptoru'” si masinile incepe de mic, de pe vremea cand era “baiat de mingi” pt vecinii care-si reparau masinile in spatele blocului, de la Oltcit, la Dacia, Aro si chiar la Renault sau Mosvici ( ca na, inainte si imediat dupa ’89, astea erau singurele masini de la noi) . Si asa, baiat de mingi, a ajuns sa indrageasca masinile, in special BMW-urile. Si asa a ramas, cu BMW-urile vechi in suflet.

Asa ajungem la masina lui, un superb exemplar de BMW #E9 280 CSI, masina pe care lumea o stie, mai mult decat pe proprietar in sine. Asa aflam ca Interceptoru’ este pasionat de bmw-urile vechi, iar ca masina ar achizitiona “maxim e38”, adica nimic mai nou decat acea generatie de bmw. Si asa ajungem la o intrebare pertinenta : cum e E9-le in trafic … Si raspunsul poate fi intr-un singur mod dat : obositoare … :).

Interceptoru’ ne spune ca nu are succes la fete cu masina, surprinzator pt un bmw, nu ?! :))

Dar ce credeti? De-a lungul timpului, in viata lui Emanuel au aparat din ce in ce mai multe bmw-uri vechi, cum ar fi un model 2000Ti ( din 1971 ), un E12, E21, E34 si un urs ( E30). Una din problemele generate de atatea masini vine din partea Politiei Locale, care vrea sa le ridice…

Greu la deal cu boii mici, n-avem ce sa spune… :))

Ei bine, pentru ca nu il tinem pedepsit tot episodul pe Daniel si-l lasam sa vorbeasca, ajungem la discutia despre masinile “proiect” si ce inseamna cu adevarat un astfel de demers. Pentru ca pasiunea si frumusete,  ei din punctul nostru de vedere, cat si a invitatului, se vede atunci readuci la viata o masina veche, pornim o discutie pe aceasta tema.

Cum incepem ?! Pai incepem de la 0, de la tinichigerie, la mecanica, la interior si mai mult decat atat, la detalii, totul ar trebui luat si refacut atunci cand faci un proiect de genul acesta. Asta inseamna sa salvezi o masina proiect, o masina veche. Asa ca din interviu putem afla si cat v-ar putea costa reconditionearea unei masini proiect.

Ei bine, azi am stat de vorba cu un om cu adevarat pasionat de BMW-urile vechi, care este motivat de salvarea vechiturilor de la moarte sigura. Noua ne plac genul acesta de oameni, pt care pasiunea primeaza alaturi de dorinta de a pastra “vechiturile” in circulatie.

Nu uitati sa ne dati #like si #share !

P.S. Pozele de mai jos ne-au lasat si pe noi putin cu gura cascata desi stiam in detaliu masina, am vazut-o de multe ori la evenimentele marca #Streetmaniacs si nu numai.