Bine ati venit la un episod Stacs TV !!

Azi Daniel vorbeste mult !! :))

Trecand peste acest aspect, azi vorbim despre un Golf Mk5 GTi de peste 300 de cai, cu al sau proprietar, Liviu Delca.

Ei bine, Liviu nu si-a dorit ca al sau Golf GTi sa ramana ca oricare altul din multime asa ca masina s-a transformai in continuu din hothatch intr-un “rockethatch” … 🙂

Pentru cei care nu stiu cine este Liviu, ei bine, el este inginer in domeniul auto si lucreaza pt o companie din romania care produce mase plastice pentru interiorul masinii ( poate chiar a voastra ?! ).

P.S. : Daca vi se rup grilele de aerisire, dati vina pe Liviu… :))

Dar sa revenim la GTi, care a intrat in viata lui Liviu la 2 saptamani dupa ce s-a dus ( fara bani ) sa vad masina la Oradea.

Cui nu i-a fost frica sa nu se entuziasmeze prea tare si sa cumpere o masina care mai apoi sa se dovedeasca a fi … “gresita” ?! Eu unul am patit-o … :))

Si ca orice om pasionat care-si ia o masina noua  second-hand, se jura ca o  va lasa nemodificata … primele 3 zile … Asta venind din experienta anterioara. Asa ca Liviu a zis ca va ramane doar la admisie performanta … pana a aflat ca fumul albastru nu era de la segmenti ci de la turbo, asa ca inevitabil a achizitionat o turbina mai mare, injectoare cu debit marit si un kit de ambreiaj care sa faca fata mai bine puterii la care ajungea masina.

P.S. … Reteta pentru a schimba turbina cu una mai mare la un 2.0Tfsi contine mai multe piese pe langa cele de mai sus, garnituri, intercooler si evacuare. Iar daca vrei sa ajungi la performantele maxime in acest caz cu acest set-up ( 330-350 de cai ) trebuie sa upgradezi si pompa de “inalte” din rezervor cu una mai mare.

Pe langa modificarile tehnice pe care masina le are putem vedea suspensia ( AP Racing ), franele ( mai mari – un upgrade pe care noi vi-l recomandam) , rotile si mai ales rollcage-ul. Si chiar daca masina nu e un GTi in 4 usi ( puristii vor spune ca nu e un veritabil GTi daca nu e in 2 usi ), este tot masina pe care si-a dorit-o Liviu.

Despre intretinerea ei, invitatul nostru ne-a dat foarte multe detalii (  aici chiar ne-a dat pe spate cu mai multe informatii decat i-am cerut ), despre schimburile de ulei, piesele de la motor si multe alte aspecte. Bine domnu’ Liviu !! :))

Dar cel mai bine il ascultati voi pe Liviu direct despre ce implica modificarea unui Golf 5 GTi, sau alte sfarturi practice si tehnice. Bine, atata timp cat il lasa Daniel sa vorbeasca si nu acapareaza totul :))

 

Nu uitati de Like , Share si Follow pe Youtube , Facebook si Instagram.