Bine ai revenit la StacsTV episodul 15.
Daca tot am fost la Timisoara in drumul nostru spre Worthersee, trebuia sa stam de vorba cu unul din cei mai pasionati oameni pe care noi i-am cunoscut, si anume BOOOGDAAAANNN TIIIAAA. Defapt in episodul acesta vom prezenta un garaj intreg, nu doar o masina.
Stick with us, veti intelege imediat despre ce vorbim.
Noi credem ca piesa de rezistenta este garajul, nu neaparat masinile din el. :))
Si daca voi credeati ca in episodul in care vorbim despre mai multe masini si un garaj, Daniel va vorbi mai putin, am putea spune ca n-ati avut noroc. :))
Bogdan Turcu pe numele sau adevarat a inceput ca orice pasionat cu o Dacia “zambetul lui Iliescu” pe care a modificat-o cum se modifcau masinile in vremurile de demult ( bine cunoscuta folie, spoilere, jante in 3 spite, bass si cam aia era ) .
Dupa aceasta a venit un Passat B5.5 de care Bogdan s-a indragostit si care a trecut prin mai multe stagii de tuning. Despre ce vorbim aici ? Despre un Passat care are air-ride de 9-10 ani, una din primele masini din romania cu acest tip de suspensie.
Nu stiu daca ati vazut, dar in spatele celor doi sunt mai multe masini. O Dacia, un Rubicon, o broasca, un Mustang si un Porsche, iar pe langa acestea Bogdan mai mare in lucru inca o “feblete”.
Bine, ca orice pasionat adevarat, Bogdan se mai ocupa el insusi de cateva aspecte ale restaurarii sau modificarii unei masini, atat cat are cunostinte si se pricepe.
Remeber folks, that’s the way to do it !! 😉
Dar sa revenim la Dacia care a fost restaurata cap-coada, o masina din 1976, cu stropitor de parbriz la pedala ( punem pariu ca nu stiati), care este foarte aproape de inima si sufletul lui Bogdan.
Dupa Dacia, urmatorul pit-stop il facem la Jeep-ul Wrangler Rubicon care si el a trecut printr-un proces de reconditionare totala, o masina din 1994. Singura problema a acestei masini, bine, defapt nu e o problema, este un impediment, este faptul ca masina este cabrio, deci sa te prinda ploaia n-ar fi o idee prea buna. 🙂
Urmatorul proiect pe care Bogdan il prezinta este un VW Beetle original din 1962, model mexican, masina ce a fost achizitionata gata reconditionata, dar cum omului nostru ii place custom, acesta s-a hotarat sa o accesorizeze cu cateva lucruri specifice acestei masini.
Mustangul este almost daily, si pentru ca nu vedea rostul unui motor de 5 litri V8, Bogdan a achizitionat masina cu “micul” motoras 2,3 turbo. Si pentru ca masina este daily, ea este stock si deocamdata asa va ramane.
Porschele, ei bine, este masina fratelui lui Bogdan, care primeste reclama de super-car ce poate fi folosit oriunde si de “aspirator de femei”. De asta nu o conduce Bogdan asa de mult, el fiind casatorit… :))
Nu se putea incheia emisiunea filmata in drum spre Worther fara o discutie scurta despre cum era intalnirea de acolo acum 8-9 ani si cum este acum, ce s-a schimbat, cum sunt oamenii, care sunt masinile si mai ales, amenzile de acolo.
V-a placut la Bogdan in garaj? Noua ne-a placut mult, iar pt noi, ceva de genul acesta este “the dream”.
Care este garajul vostru ideal? Sa-l pedepsim pe Daniel ca iar a vorbit prea mult ? Asteptam ideile si comentariile voastre.
Nu uitat de subscribe pe Youtube, Like & Share pe Facebook si de Instagramul nostru.