Episodul 12 ne aduce printre cei mai titrati piloti din Romania, chiar la inceputul Campionatului National de Raliu, la etapa 1 TESS Rally Brasov.
Invitatul ( mai mult noi am fost invitatii pentru ca eram in deplasare la el “acasa” ) din acest episod este Adi Iliescu, care ne-a povestit ce inseamna sa treci de la VTM la Rally si ce diferente mari de costuri si buget sunt intre cele 2 competitii in care el a participat. In acest sezon il are alaturi de el pe Rares Badea, ei fac o echipa foarte tanara si plina de pasiune si dorinta de victorie.
Adi pleaca in acest sezon cu un buget foarte redus, iar acest lucru ne-a atras atentia. O sa va intrebati de ce ? Pai e simplu… e o vorba din batrani…. cu bani poate oricine… fara… este mult mai interesant.
O sa va spunem inca de la inceput…. echipa Adi Iliescu – Rares Badea au reusit inca din prima zi, cu toate problemele avute la electrica si turbo, sa prinda masina din fata, plecata la 1 minut avans ( 1 an in termeni de motorsport ) si mai mult sa se claseze pe locul 1 la clasa 11.
Masina deja avea probleme inca de la primele teste facute in dimineata de sambata, insa timpul nu a reusit sa fie de partea lor si au rezolvat tot ce se putea rezolva pana la start.
Cele mai pregatite masini au luat startul primele… teoretic cine e mai bun este mai la inceputul grilei de start. Adi a plecat din pozitia 20…. ( 90 de masini erau inscrise la primul start ) pentru noi asta spune destul de multe. Talent, vointa, dorinta.
Cu o masina rosie…. o masina ce are mult spatiu pentru sponsori, o masina ce face performanta printre multe alte masini multicolore si mult mai bine pregatite.
Dupa primele 4 probe speciale de sambata, echipele s-au regrupat in parcul auto unde au avut la dispozitie un timp limitat de a repara problemele avute, dar si pentru a pune la cale tactica pentru ultima proba a zilei… super speciala din centrul Brasovului.
Echipa lui Adi, coordonata chiar de tatal sau, fost pilot, a reusit sa puna la punct masina din punct de vedere electric + alte cateva probleme mecanice.
Il mai tineti minte pe Radu Guramulta? Suntem siguri ca ati vazut materialul de la sedinta foto facuta pentru catalogul RacingWheels (link aici). El a facut o echipa alaturi de Cătălin Cedric Ghigea pe o masina foarte interesanta, Abarth 124 CSA Rally. Speram ca si ei sa ajunga la cat mai multe etape de Rally dar si VTM.Revenim la Adi, care dupa ce a primit ok-ul pentru starea electrica a masinii au inceput sa monteze luminile suplimentare si sa faca tactica. O sa spuneti ca nu ai nevoie de lumini suplimentare intr-o proba de oras… insa o sa vedeti in video ce haos este.
O poza de echipa inainte de a pleca spre start.
Nu…. nu e bine…. hai sa fim frumosi inainte de start :))) Speram ca v-a placut materialul realizat de noi la TESS Rally Brasov si nu uitati sa ne dati LIKE, SUBSCRIBE si FOLLOW… stiti voi care sunt mediile sociale in care ne puteti gasii. Desigur nu uitati ca mergem la Worthersee anul acesta, unde va pregatim super materiale 😀
Nu uita ca ne poti sustine proiectul prin achizitionare de produse din shop-ul nostru sau prin donatii directe ( toti cei ce vor face donatii vor fi mentionati la sfarsitul emisiunii ).
Text: Marius Dobrescu.
Foto: Daniel Tomescu / Marius Dobrescu